vrijdag 29 januari 2010

Dagelijkse Vacature Linkbuilder



Als ik zoek op "vacature linkbuilder" staat tussen alle "gerenomeerde bedrijven", een persoonlijke blog. Na een snelle scan blijkt deze uiteindelijk naar Netsociety te herleiden, een bedrijf gevestigd in Amsterdam. Qua lokatie niet het gebied waar ik mijn toekomstige werkgever hoop te vinden, maar wat wel interessant voor me is de recente datum van plaatsing van dit bericht.
Dit kan natuurlijk puur als doorway dienen, geen idee hoe ik dit nog kan checken wanneer de vacature daadwerkelijk is geplaatst.

Om mijn weg te vinden in de werkzaamheden van een linkbuilder/seo medewerker probeer ik per blog uit wat er vermeld staat. Op deze manier test ik zelf uit wat werkt en spring gewoon in het diepe. Helaas staan er niet meer dan enkele seo/webdevelopper tools die handig zijn en een paar fotogalerijen.
Wat me zeker aanspreekt zijn de interne doorgroeimogelijkheden en trainingen op dit gebied, een zekere kanshebber wat mij betreft. Er staat niet vermeld om hoeveel uur het gaat, dus Kevin gaan we zeker emailen

(bron)
Netsociety
Vacature Link builder

Link building is vandaag de dag onmisbaar voor het vindbaar maken van een website in zoekmachines. Link builders zullen namens onze klanten mogelijkheden voor nieuwe links opsporen.

Netsociety ziet link building als een zeer belangrijk onderdeel van zoekmachine optimalisatie (SEO). We zijn daarom zoek naar nieuwe, enthousiaste collega’s die ons team willen versterken. Het behoort ook tot de mogelijkheden om bijvoorbeeld naast je studie of gezin parttime werkzaamheden te vervullen als link builder.

SEO of link building kennis en ervaring is niet vereist, maar is wel een pre.
Werkzaamheden

* Zoeken naar potentiƫle link partners
* Analyseren van websites
* Contact leggen met potentiƫle link partners
* Contacten onderhouden met link partners

Profiel

* Communicatief sterk, zowel in woord als geschrift
* Inlevingsvermogen en creativiteit
* Zelfstandig
* Kan werken met alle office programma’s
* Relatiebouwer eerste klas
* Beheersing van de Engelse en Nederlandse taal
* Proactief

Wat kan Netsociety bieden?

* Salaris van €12 per uur
* Reiskostenvergoeding
* Veel vrijheid in je werkzaamheden
* Interne trainingen
* Doorgroeimogelijkheden
* Gezellige werksfeer

Wil jij werken binnen onze jonge, informele maar wel professionele organisatie. Laat ons weten waarom jij zou moeten toetreden en misschien behoor jij binnenkort wel tot de Netsociety! Mail naar kevin @ netsociety.nl.

Na een snelle blik op 09292ov.nl zal ik zeker gebruik maken van de reiskostenvergoeding, verhuizen blijft altijd een optie, maar leven zonder carnaval absoluut niet!
Laat ik gauw Kevin mailen en kijken wat zijn response is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten