zondag 7 februari 2010

Droombaan Junior Seo gevonden

droombaan junior seo

Bij het zoeken naar een droombaan als junior seo, maak ik handig gebruik van Google Alerts . Erg handig om te gebruiken bij linkbuilden of om op de hoogte te blijven als iemand teruglinkt naar je blog, zodat je deze meteen van een comment kan voorzien.

Ga naar Google Alerts en vermeld bij de zoekwoorden: link:http://www.jouwblogurl.nl(vermeld hier dus jouw website).

Bij het doorspitten van de vacatures in mijn inbox, valt mijn oog al gauw op een advertentie van In2focus. Geweldige advertentie, wat men nu precies zoekt is niet echt duidelijk dus gaan we Martijn gauw emailen.

(bron)

Droombaan Junior Seo
In2focus
Jouw profiel

Je hebt gevoel voor techniek en content, je wilt graag leren. Daarnaast heb je ook nog een sociaal leven, je zit gewoon lekker in je vel.


Wat verwacht ik van je?

HBO niveau, honger naar kennis, creativiteit, passie en goede communicatieskills. Internet is je lust en je leven!


Wat bied ik?

Een fijne relaxte werkomgeving, goeie sfeer, goed geld, veel vrijheid en dito leer/groeimogelijkheden.


Wat ga je doen?

Je bent handson en allround. Jij gaat ervoor zorgen dat onze producten (geoptimaliseerde websites + de hele internetmarketing daaromheen) goed neergezet worden. Je coördineert techniek, design, content en doet zelf de optimalisatie. Tijdens een gedegen inwerkperiode leer je het hele proces van binnen en van buiten kennen, je wordt onze expert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten