maandag 1 februari 2010

Vacature Linkbuilder zoeken op Hyves

Naar aanleiding van de tip van Navin voor de gratis links met pageranks op Hyves, heb ik meteen een account aangemaakt. Als eerste taak deze blog geimporteerd voor meer exposure, geen idee waarom deze blog van mij nog niet is geindexeerd.
Enfin, als ik even rond ga zoeken is dit normaal voor een blog, ik zal aan het eind van de maand even kijken.Bij het lezen van de termen zoals Google Sandbox klapperen mijn oortjes, en zet dit in mijn todo list, die al aardig lang begint te worden.

Ik dacht bij mezelf, hoe kan ik gebruik maken van een social network zoals Hyves, in mijn zoektocht naar een vacture als linkbuilder. Mijn account is puur bedoeld om te kijken welke mogelijkheden ik heb, zonder op zoek te gaan naar 1000 vrienden. Ik vrees dat ik mijn online netwerk nodig moet uitbreiden. Gisteren een test gedaan om een advertentie te plaatsen in de categorie banen onder een bepaalde stad. De advertentie dien je te plaatsen binnen een bepaalde stad>onder banen>categorie , in mijn geval onder marketing/communicatie. Mischien mis ik iets, maar waarom kan ik niet gewoon binnen een provincie of land zoeken. Die optie hebben ze erg goed verstopt voor deze Hyves noob, dus wie het weet pls help.

Na een aantal klikken krijg ik de optie om een premium banner in te stellen,
voor 3 euries, dit was het maximum bedrag die ik kan uitgeven volgens Hyves voor de target groep die ik voor ogen heb. Zo gezegd zo gedaan en nu maar afwachten.

Natuurlijk ben ik benieuwd wie me bezoekt op mijn profiel,
en heb me meteen aangemeld als goldmember. Van alle bezoekers tot nu toe is er slechts een die zijn status laat zien. De voyeur in ons allen blijkt hieruit weer erg groot te zijn, ook ik ben hier schuldig aan dus gauw even aanzetten. Op Navin kwam ik een tip tegen om gebruik te maken van een, alternatief voor google analytics, hier kan je direct gaan naar Getclicky.
Nu kan ik ondanks dat sommige voyeurs hun status op prive hebben ingesteld, zien waar ze vandaan komen, dit is handig voor iemand met een bepaalde campagne die via zijn hyves loopt.

Oh ja voor ik het vergeet, ik ben er vandaag achtergekomen dat ik wel een hele domme fout heb gemaakt. Naar aanleiding van een sollicitatie kreeg ik een reply met de melding om dit keer mijn C.V bij te sluiten.........Mijn seo carriere is nog niet eens gestart of hij lijkt al te beeindigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten