woensdag 24 februari 2010

Vacature Linkbuilder begint aan te slaan via Hyves

hyves linkbuilder

Heb onlangs weer een leuke reactie ontvangen via Hyves :
"We are looking for a web marketing assistant to help with various tasks. This includes link building, commenting and other seo related work. Any interested applicants should be fluent in Dutch with strong English capabilities. No experience is necessary."

Lisa Sanders please contact me if you read this.

Is dit spam of echt want de reactie is namelijk niet meer op Hyves te achterhalen.

Ondertussen ben ik telkens op zoek naar een manier om alle top feeds bij te houden,
gelukkig ben ik de blog van Niek Vugteveen tegengekomen met een selectie van de beste artikels over deze nieuwe online wereld.

Geweldig dacht ik bij mezelf, al gauw zag ik de hoeveelheid aan feeds,
maar ook hiervoor heeft hij een gouden tip.

"Google Reader heeft een statistieken pagina waarmee ik precies kan zien hoeveel waardevolle artikelen ik per feed per maand heb gevonden. Zo nomineer ik gemakkelijk feeds om te worden verwijderd."

Tot nu toe leest de blog van Niek erg luchtig, en in tegenstelling tot sommige andere blogs is deze makkelijk te volgen voor de beginner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten