dinsdag 2 februari 2010

Vacature Linkbuilder op Hyves


Als ik de eerste resultaten bekijk van mijn vacature op Hyves,
merk ik al gauw dat de concurrentie moordend is. Nooit gedacht dat een functie om als Linkbuilder aan de slag te gaan zo hot is. Vergelijk ik dit met het aantal openstaande vacatures , dan is mijn hoop om een baan te vinden op Hyves erg klein geworden.

Het grappige is dat ik zelfs een vraag heb ontvangen met de vraag waar hij zijn cv kan versturen,uiteraard netjes beantwoord en in goede banen geleid.

Hierdoor gaat er meteen een lichtje branden, heeft hij mijn blog niet gelezen, ben ik niet duidelijk genoeg geweest in het plaatsen van de advertentie. Als ik deze eens kritisch bekijk, merk ik dat je de advertentie inderdaad tweeledig kan lezen.
En zal me gauw moeten verdiepen in foutloos nederlands seo copywriting, yikes, en mijn lijstje word maar langer en langer....

Bij het zoeken naar afbeeldingen voor de blog, zie ik dat alle advertenties zijn geindexeerd op Hyves. De afbeeldingen zijn erg random en hebben geen connectie met de tekst, en vraag me meteen af of ik hier enige invloed op kan uitoefenen.
Al gauw kom ik bij mijn eigen blog, en offcourse kan dit door het aanpassen van alt attribute.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten